Exchange Link Jomm

Monday, March 14, 2011

UPCOMING Birthday

Baru kejap tadi aku jalan jalan dekat Dataran yang menjadi kegemaran segelintir penduduk Senawang . Tujuan ke sana adalah satu , yakni mencari harta karun yang bernilai untuk dihadiahkan kepada Abang PJ kita sorang ni . Ehh silap . Abang PJ aku sorang lahh , bukan KITA !
Maaf , di bold kan , BUKAN KITA ! Wee wittttt <3 Agaga .
Birthday dia na dekat , jadik kenalah carik something untuk dia kan ?
Agaga , bodoh . Kau pegi btaw kau carik barang dia kat mana buat ap ? Buat kantoi jelah , da la carik kat dataran je :D  Ngeee .

Alaa , relax lah banggg . Gi survey je kott . Macam macam aku jupe tadi dohh .
Abang handsome rambut apro' lahh , minah moncel comel comel lahh Haha
Ada ke pulak abang yang ukir nama yang lawa tu buat lawak bodoh dengan aku .
Bangg , muka saya ni macam badut eh abang na ajak gurau ? Okayy finee = = '
Haha , touching sorang sorang .

Hmmm , sepanjang aku berada di syurga pasar malam dataran tu ,
macam macam lah niat nak beli untuk kau Aman ,
Kejap na beli itu , kejap nak beli ini . Suma untuk kau .
Aku nak bagi kau mcm mcm , mengalahkan aku ni cap duit kan ?
Kalu Bank Negara tu aku punya takpe lah , ni bapak aku pun ta dapat ,
inikan pula anaknya yang comel ni . Agaga .
Stop ittt !

Masa kat sana kan , aku ad suka satu perfume ni tau .
bapak Sedappppppp ! Lagi sedap kalu kau pakai tetiap kali kita dating Amann !
Kejap kejap aku patah balik pegi kedai tu , nak beli tanak , na beli tanak .
Hmm , akhirnya , dengan menurutkan nafsu serakah aku , TAKJADIK BELILAHHHH .
Haha . Budget lari , booooo :P
Walaupun perfume aku tengok kat dataran , budget tetap lari , sebab tisha beli snow cap dia mahal .
Dah lah pinjam duit aku , kering lah aku :'(
Last last , satu hapak pun ta dapat na belikan kat kau Amannn :'(

Ni yang buat aku sedihh ni , ahaa . Sodih lah sangat :D
Asal aku tanya tisha perfume apa sesuai , dia kata yang itu lah ini lah ,
padahal suma yang dia tundingkan tu perfume PEREMPUANN ! Gilaa .
Abang PJ aku laki lah sengal . Tu suma lah tu , saja nak aku belikan perfume untuk kau kan Syaa .
Grrrr ! Selain tu , ada jugak mata aku tetiba juling dek kerana terpandang kan seutas jam kaki ,
ehh , tangan lah ! Lawa lah jugak , tapi murah nak mampuihhhh ! RM 5 seutas , jam otraman tu haa .
Kau nak tak Aman ? Murah sikit jam tu . Ehh , bukan sikit , tapi murah banyak . Save budget akuuu :))
Bhaha , nyirap je kan kau baca Man ? Booo :P

Dah lahh , shadap lah Man !
kejap jalan ke depan , npk pulak ada shirt untuk laki .
Bapak smarttt wa cakap lu .
Lagi smart kalu kau pakai masa na datingggg ! Hee
Tapi kau jangan risau , nti aku kelua dengan Fara , pusing Seremban , turun KL just nak carik harta untuk dikasikan kat kauuuu .
Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

No comments:

Post a Comment