Exchange Link Jomm

Friday, March 18, 2011

TADE PASAL CARIK PASAL =='

Setelah semalaman aku pikir , na post tanak , na post tanak .
Setelah keputusan dibuat , post jelah Lala .
Dia buat taik takan kau na diam ajeeee =='

Semalam pagi lepas bangun tido je teros onl FB .
Sekali , kelua kemain banyak notifications .
Daripada makhluk yang aku sendiri pun tatau ap dia nak .
Tade pasal carik pasal . Pukul 2 3 pagi mcmtu .
Kau ni lahh , waktu-2 camni patotnya pegilah buat taik mata .
Bukan buat taikkk dengan orang !
Aku ta rasa pape pun masa baca ap yang kau post dekat photo aku .
Sebaliknya , rasa mcm


' Apa kau nak ni perempuan ? Saja na carik pasal ke ? '

Aku tade hati pun na reply ap yang kau cakap even sebenarnya rasa mcm nak tumbuk-2 je kau dohhh .
Kau cakap fizikal orang , kau ta sedar ehhh kau tu pulak mcm mana ?
Tak payah lah aku cakap ap yang ta kena dengan kau , kau paham-2 sendiri lah yee ppuan .
Kau tak tinggi tinggi , segala bagai lah kan , tade pulak aku nak cakap . 
Tau aku jaga hati kau , berkawan jugak aku dengan kau katik 
Tade pulak aku na memilih ,
Baru aku tahu dohh selama ni kau talam muka dengan aku .
Haishhhh , takbaik dohh buat orang mcmtu .
Dulu kau jugak ada cakap , tak puas hati cakap depan-2 .
Tapi kau yang buat taikkk .
Tape lah weh , aku ampunkan kauuu .
No heart feelings ehh !
Aku tade mention pun nama sapa sini . 
Tapi kalu da buat taik tu , mestilah kau tahu aku tenga cakap pasal sapa kan .

Atas nasihat ramai orang , 
Nabila , kau kepilkan sekali ap yang dorang cakap kat kau tu .
Oleh sebab ramai yang meminta aku buat cmtu , so I ll do it babyy ! <3











p/s : Bloggers sayangg , click photo untuk pembesaran photo :)


Ni pulak respond aku selepas aku baca ap yang kau post kan tu :D








* gba tak tersusun , click on the picture , then baca ikut angka gba tersebut :)


Awww ! Ramai yang loikee status aku ! HAHA XD
Ni pun kira aku beralas lagi sebab tapiskan tuan punya mulut yang sedap bercakap pasal orang .
Ikutkan tanak aku tapis derrr , ramai jugak cakap , Kau tayah tapis derr Laaa , bia dia tahu malu sikit .
tapi tapelahh , Malu kau tu aku jaga sikit . Tayah risauu !
Kepada mereka yang mendorong aku post entry ni , terimakasihh :D

Ehh awak , inilah sebabnya awak nampak saya mencarut dekat FB ;)

Ohh ya , JULING tu panggilan gedik mengada saya dengan BF saya .
Serupa jugak dengan awak , takan BF awak takpena pgil awak GEMUK kan ?
Alaa , biasalah tu , pgilan manja-2 .

p/s : Maaf kalu ada yang terasa :\

Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

1 comment: