Exchange Link Jomm

Tuesday, January 18, 2011

Seronok kan sakit

Okayy , since bila tah aku rasa ta sedap badan tau .
Mula mula rasa macam sakit tekak je kot . Then meleret ,
sampai lahh aku demam .
Sepanjang aku demam ni lahh banyak benda jadik . HAHA
Ada sekali tu , 3 hari berturut-turut aku makan dengan Bad .
Pewittt ! Tisya pun ada , semak je dohh . Nak jugak ikut .
Port kitorang dekat Ayu Angsana . Sebab makan sana is ,
Tisya nak online . Ayu Angsana ada wifi . So , makan situ jelahh .
Asal ad Bad , mesti ada Usaid. So , ini maknanya Usaid pun ada time kitorang kelua makan .


Okayy , cerita dah lepas kita tutup .
Daripada semalam aku tak larat nak belajar dekat sch . Rasa badan tu penat je .
Muka pun bole tahan pucat . Dah macam orang nampak hantu kot .
Yang selalu kesian kan aku , tak lain tak bukan , NIK IZZATI !
Yahh , ppuan sorang ni asik tanya je aku okay ke tak mengalahkan macam aku nak mati .
Haha . Kidding . Thanks for your concern Nik .


Semalam pegi klinik , mama suro mc .
Tapi bila pikirkan dah pegi klinik , dah amek ubat , buat ap nak cuti kan ?
Sekali besok tu nyesal gila datang sch . Serupa je kott , Sakit jugak adalah .
Panas tu tade lahh , dah surut . Tapi taktahu kenapa lemah semacam je ni .
Mata merah je . Muka macam tanak kawan dengan orang . Tenung muka orang serupa nak makan .
Tadi tu penat punya pasal , aku tak kira . Aku penat aku nak tido .
Tak kira sekarang class sapa . Lantak kau lahh kalu aku tido waktu class kau .
Sedap siak tido dalam class tadi . Nak dekat sejam kott . Haha .
Aku duduk bersila dekat lantai then kepala baring atas kerusi .
Masa cegu nak kelua , dia npk pulak aku tga duduk tak bangun say ' Thankyou Teacher '
Then aku tengok lahh kaki dia , pehal tak gerak lagi ni ? Cepat lah kelua , tgu apa lagi  .
Rupanya dia tga tengok aku . Bila dia tanya aku kenapa , budak ni cakap aku demam !
Hee , suka aku . Tetiba cegu suro aku call mak ayah suro amek bawak balik .
Wahhhh ! Green light dah bagi , apa lagi ? Jum lah pegi public phone!
Jalan punya jalan , call punya call , sekali tak dapat jugak nak balik .
Daddy dah ad dekat Semenyih , Hampehhhh !
Terpaksalah aku tahan lagi 3 masa sebelum balik . Mata pun macam na tanak je bukak .
Tape tape , layan je lahh kan . Dah sampai je ruma , ingat nak tido , tak jadik .
Makan kejap . Then online . Updating blog . Haa .Dah lah lama ta post baru .
Berkurun siakk ! Bhaha . Aku ingat besok tanak lah pegi sch , takot jadik macam tadi pulak .
Dah lah penat , belajar pun macam masuk je kan .
Daripada satu hapah tak masuk , baik bagi aku tido aje kat ruma .
Kan kan ?


Itu cerita tadi , cerita 2 3 hari lepas , aku dengan kerol pegi date dekat JJ . Bad pun ada ,
Jadik bodyguard aje . Muka bintat je kat ruma , kan kan ?
Tujuan pegi JJ is na beli reference books and exercise books .
Pegi sana bawak balik 3 plastic bags . Untung tak pegi hari Sabtu ,
kalu tak mau tak patah pinggang aku bawak buku banyak banyak tu .
Maklumlah , Sabtu kan hari No Plastic Bags . Haha ,
Bad ad pun sekejap je . Datang join kau makan then kena gerak pegi tusyen .
So last seklai aku je lah jalan berdua dengan kerol . Dah orang pikir lain dohh .
Hee . Petang tu , terus kelua jupe fara . Pegi date dengan dia kejap .
Then anta dia balik ruma , dia bawak moto aku serupa nak tercabut tayar ! Haha .
Relaxxxxx lah , kau ni buat seram aku jelahh .
Lepas anta fara , aku pegi jalan jalan dengan bad pusing senawang . Haha .
Mana ad , pegi jalan sini sini je kott .
Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

No comments:

Post a Comment