Exchange Link Jomm

Monday, January 10, 2011

Hadap jelah

OKAY .
Pagi tadi cikgu Nooraini cakap , Form4 tgu kat Anjung .
Nak bagi class . Cehh , suka aku .
Masuk je class , masing masing berebut sit lah apa lagi .
Aku cepat cepat carik yang betul betul bawah kipas . Tapi disambar orang pulak .
Hampehh , tape tape !
Duk 3 dari depan , berdua dengan Razalina ! Haha
Depan aku Nana , senang lah nak borak nti . Hee ,
Act , ad 27 orang je dalam tu , tetiba lak Aloyah suro 10 volunteer dari Hibiscus masuk Bougainvilla .
Hmmm , padat kot . Tak lama pulak tu masuk lagi , jadiklah 44 now . Bapak pack siutttt .
Bini En Jamaluddin ni pulak tetiba mintak meja split . Singleeee ! Mana bole .
Tade sapa pun nak buat mcm dia cakap . Haha .
Tamo lah aku duk sorang sorang . Bole gila .
Yang frontseater tu pulak sukati apak dia je duduk bertiga . Dah tak sama , Ada berdua . Ada bertiga .
Tah pape , orang lain pun ad kawan juga k ,tanak pisah jugak .
Tapi tayah lah nak sampai bertiga . Semak dohh ,
Hmm , ketua tingkatan haremm tak pilih lagi .
Cepat lahhh , cepat lahhhh . Tak saba aku nak bukak buku ni .
Nak nakk subjek baru aku tu haa .

Tadi jugak dapat text books .
Dapat aje terus aku bukak .
Add math , Bio , Physics , Chemist .
Bapak kembang otak aku . Detail siuttttt , naknak Bio .
Yang lepas punya pun semput aku nak belajar , tambah ni pulak .
Haha , Small the pieces lahh Nabila .
The pieces of cake ! BHAHA .

Masa cikgu Chemist masuk , dia mintak semua bangun bagithu nama and Nickname kau .
Aku tengok budak ppuan class tu banyak pasif lahh . Nak je aku sepak sorang sorang .
Low profile sangat . Mcm takut dengan ap tah . Aku dengan Lina lahh sakit hati tgk dorang .
Hisshhh , orang diam pun kau banyak songeh kan laaa ?
Mau tak banyak songeh ! Budak2 tulahh yang aku nak kena hadap setahun !
If next year pulak sekelas dengan aku , nahhh ! Angkat kau bak kata Bad .
Dua tahun na ngadap kau yang pendiam . Huii , bergaul lah sikit !
Make friends lahhh , jangan berkawan dengan puak kau je . *menyampah

Ehh , sebenarnya kita dah lari tajuk ni . Haha .
Masa cegu tu mintak nickname aku , aku cakap lahh LALA .
Tetiba dia kata lala kalu masak apo tah sodapp .
Ingat kau ingat lala . Haha .  Lantak lah haiii . Yang penting ,
nama aku lah paling kau ingat , sebab pelik sangat lah kott :D

Haa , lagi satu Bad .
Since dekat sch tu , tetiap pagi aku npk batang hidung dia dekat blok Fara terlambai lambai .
Haha , dia lambai sapa ?
Dia lambai aku lah sengal . Takan lambai kau pulak ! Hishhh !
Class aku tu makin lama makin padat dan makin riuh . Laki takat bole bilang pakai jari je .
Ppuan kena bilang guna bulu kaki lahh , banyak sikit kan . Guna jari confirm tak cukup kan .
So , the best way is , guna bulu kaki . Nak sedap guna bulu kaki Amirul Ehsan !
Sah lepas tu kau kena kira dari awal balik . Sebab lobat bona bulu kaki ehhh !
Kerinting lagi , haha . Along , jangan marah tau ! :)

p/s : hopefully , ramai yang dapat tawaran memana so clas tu taklah sempit mcm sekarang ! 


Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

No comments:

Post a Comment