Exchange Link Jomm

Wednesday, May 11, 2011

NI kes Mamat Desperate , MD

Hello ,
Haa , setelah sekian lama blog aku ni menbuta , now baru nak letak new posttt :)
Setelah jugak sekian lama Facebook makin menyepi dengan aku ,
Hee , bukak aje mcm-2 cer kelua .
Kejap ad yang dah bercerai-berai , kawn lain lahh . Mendudaa lah segala baagai
And ad jugak aku approve orang , rajin bebeno dia meng-IM aku .
Sorry abang kaka , aku ta kenal aku ta layan Im kau .
Sini aku na btaw yang tga aku sedap onl , Mood aku diganggu !
Grrrrrr !

Ini yang dia mampu katakan kat aku ,


Tak npk ke ? 
Alololo , sini aku zoom kan kasi kau ,


Haa , nilah dia MD yanga ku cakapkan tu . 
Kesian dia kan ? 

 Haihhh budak , tade perkataan lain bole aku cakapkan melainkan ucapan kasihan aku dekat kau .
Aku ta tahu lah if kau memang tak cukup kasih sayang sama ad dari GF or mak bapak kau .
Seriously , kesian kau bodoh 


Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

No comments:

Post a Comment