Exchange Link Jomm

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tinggal 2010 : (

Hell-O
SELAMAT TAHUN BARU 2011


Hee , tahun baru ni dah Enambelas anak orang tu .
Pejam celik pejam celik , dah Enambelas kan ? Cepat bena masa berlalu .
Rasa sayang je , tanak tinggal zaman Sekolah Menengah ! Nti dah Tujuhbelas .
Tup tup , Duapuluh , lepas tu kahwin ! Wahh , tanakkkk .
Aku tanak tinggal zaman Sekolah Menengah ! Haha .
Memang betul cakap orang-orang tua ,


Sesungguhnya , zaman remaja engkau adalah zaman yang takan dapat engkau lupakan . 


Yelahh , Bila kau dah tua nti , kau mesti gelak mengekek ingat zaman kau sekarang .
Jatuh pokok rambutan lahh , Cinta monyet kau lahh , Curi Ais-krim kedai apek lahh ,
Aku rasa aku mesti nangis bila ingat balik dohh ,
Yelahh , dah tak dapat nak balik ke masa sekarang bila dah besar karang .
Mak aku cakap , umo Belasan ni lambat je nak naik 20 .
Bila dah 20 cepat je 30 , 30 cepat je 40 .
Taklama bercucu cicit lah kau . Arggghhhhh ! 
Takbole nak bayanglah mcm mana ghoman aku nti bila dah tua kerepot !
Bhaha . Sekarang sikit punya comel , nti sapa pun tanak ! Hee 
Then masuk kubur . Hmmmmmm


Apa pun , Tahun Baru ni Azam pun kena barulahhh .
Azam aku tahun ni , simpan Scandal banyak banyak . Bhaha .
Joking . Hopefully Form4 ni tahun yang paling SUSAH NAK LUPA LAHHHH 
sepertimana yang aku harapkan , SWEET SIXTEEN ! 
Enjoy reading . Rajin komen-romen lah :)

No comments:

Post a Comment